2007-03-16 02:37:31 - Jan Lisek
Opracowanie dokumentacji projektowej dróg wraz z odwodnieniem
Przetarg zakończony
Otwarcie przetargu:
2007-03-30 10:15:00
Termin złożenia oferty:
2007-03-30 10:00:00
1) Zamawiający:
Gmina Darłowo, 76-150 Darłowo , ul. Dąbrowskiego 4,
tel. 094 314 22 27, fax. 094 314 20 07,
e-mail: poczta@ugdarlowo.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony na: Opracowanie dokumentacji projektowej dróg wraz z odwodnieniem:
Zadanie nr. 1 : Droga osiedlowa w miejscowości Bukowo Morskie dz. nr. 38 - długość ca. 300 m.
Zadanie nr. 2 : Droga osiedlowa w miejscowości Wiekowo dz. nr. 487/33, 487/41 - długość ca. 350 m
Zadanie nr. 3 : Droga osiedlowa w miejscowości Cisowo Dolne dz. nr. 604/9, 380/1 i Miasto Darłowo dz. nr. 6 obręb 17 - długość ca. 580 m.
Zadanie nr. 4 : Droga wewnętrzna w miejscowości Barzowice dz. nr. 81 i 96 - długość ca. 450 m.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 74.26.20.00-6(usługi projektowe w zakresie inżynierii lądowej)
2) Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej dróg wraz z odwodnieniem:
Zadanie nr. 1 : Droga osiedlowa w miejscowości Bukowo Morskie dz. nr. 38 - długość ca. 300 m.
Zadanie nr. 2 : Droga osiedlowa w miejscowości Wiekowo dz. nr. 487/33, 487/41 - długość ca. 350 m
Zadanie nr. 3 : Droga osiedlowa w miejscowości Cisowo Dolne dz. nr. 604/9, 380/1 i Miasto Darłowo dz. nr. 6 obręb 17 - długość ca. 580 m.
Zadanie nr. 4 : Droga wewnętrzna w miejscowości Barzowice dz. nr. 81 i 96 - długość ca. 450 m.
Zakres opracowania obejmuje sporządzenie:
1.Wniosku do decyzji uwarunkowań środowiskowych wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej
2. Raportu ochrony środowiska
3. Map do celów projektowych
4. Dokumentacji geologicznej i hydrologicznej
5. Operatów wodnoprawnych na odprowadzenie wód deszczowych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych.
6. Projektu budowlanego – 4 egz.
7. Projektu wykonawczego – 4 egz.
8. Przedmiaru robót – 3 egz.
9. Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. (aktualizowanego na życzenie Zamawiającego przynajmniej jeden raz w okresie ważności pozwolenia na budowę)
10. Specyfikacji Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 4 egz
11. Wersji elektronicznej:- dokumentacji projektowej,- przedmiaru robót, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
12. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym ZUDP.
13. Uzyskanie pozwoleń na budowę dla każdej drogi oddzielnie - w imieniu Zamawiającego
14. Projekt stałej organizacji ruchu
4) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamówienie może wykonać podmiot spełniający wa-runki zawarte w art. 22 ust. 1 i niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykonawcy muszą wykazać, że:
A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują osobami: po-siadającymi uprawnienia projektowe w zakresie dróg i w zakresie sieci kanalizacyjnych osoba z uprawnieniami projektowymi w zakresie dróg wykonała (zaprojektowała)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co naj-mniej 2 km dróg wraz z odwodnieniem , o łacznej wartości nie mniejszej niż cena składanej oferty i złożą
a) wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi uprawnienia budowlane osób przewidzianych do wykonania zamówienia: uprawnienia budowlane projektowe w branży drogowej oraz sanitarnej
Osoby te muszą posiadać ubezpieczenie OC i być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, złożą na potwierdzenie:
-aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
b) wykaz zawierający usługę w zakresie wykonania prac projektowych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okre-sie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
8). Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9). Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100 %
10). Miejsce i termin składania ofert
1) miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego Urząd Gminy Darłowo, ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo pok. nr 7 (sekretariat)
2) termin składania ofert: 30. 03 .2007 r. o godzinie 10:00;
3) miejsce otwarcia ofert: pok. nr 55 (sala konferencyjno bankietowa) Urzędu Gminy Darłowo ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.
4) termin otwarcia ofert: 30.03.2007 r. o godzinie 10:15.
11). Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12). Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z wykonawcami:
Janusz Sobieraj tel.094 3446 345 e-mail: drogi@ugdarlowo.pl,
Jan Lisek tel. 094 3446 334 e-mail: przetargi@ugdarlowo.pl,
13). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14). Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15). Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.